lördag 15 juni 2013

Uppehåll kostar pengar.

HEJ!
Efter ett tre veckors långt uppehåll med bloggandet och pokerspelandet så är nu skolan slut och jag kan äntligen fokusera på annat!
På sista skolveckan gick jag ut ett par gånger och det söps bort ganska mycket pengar.. Blivit skyldig syrran 1500kr + en blå cykel... Och det suger ju.
Men men, det är bara att ladda om och pressa nya stålarz. :)

Eftersom att jag inte har något sommarjobb så har jag bestämt mig för att ta pokerspelande lite mer seriöst och ha det lite som ett sommarjobb.
Jag har satt upp en daglig rutin som ska få mig att få saker och ting gjort samtidigt som att jag får in volym i pokern. Jag följer denna rutin 5-6 dagar i veckan.
Den är relativt preliminär, men här är den:

Kl 10: kliva upp, Laga- och äta frukost

Kl 11: Syslor

Kl 14:30 Laga middag

Kl 15:30: Träna

Kl 16:40 Äta

Kl 17:00 Pokerteori

Kl 18:00 Grinda

Kl 23:00 Varva ner och planera

Kl 24:00 Sova

Siktar på att få in runt 30.000 kronor innan jag börjar skolan. Vilket skulle slå de flesta sommarjobben.

Imorgon kommer det en tråkig balansräkning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar