måndag 20 maj 2013

Äta sova spela

Åt middag direkt efter jag kom hem ifrån skolan idag. Fick efter det lite matkoma så jag bestämde mig för att "sova middag", lite kort sådär bara. Men såklart så sover man i fyra timmar och vaknar när alla andra ska gå och lägga sig! xD
Så det blev en uppesittarkväll nu, perfekt för lite poker!

Poker

Jag tog ut 4500 kr ifrån pokerkontot idag, så detta lämnade ungefär 5000 kr kvar.
Jag har klivit ner i nivå och kommer stanna på denna tills att jag har spelat upp mig till 8000kr, då får jag se hur jag gör om jag går upp igen eller inte. Nivån jag har gått ner till är en nivå som är så grymt mycket enklare att klå, då det här finns mycket fler dåliga spelare än på den jag var innan, men min stubin är så grymt kort nu efter alla minusdagar och badbeats så det är lika bra att man får landa här lite.
Jag har blivit alltför kortsiktigt resultatinriktad och detta är något som inte är gynnsamt i poker. Jag tycker att jag ska kunna presentera dagliga resultat på bloggen utan att jag bli alltför tiltad när det går dåligt för mig, men detta är något som jag får jobba på. 
Hursomhelst, gneta på i ungefär två timmar ikväll och det resulterade i ett välförtjänt plus på 500kr. Pokerkontot ligger nu på 5500kr.

Aktier

Måndagen den 20 maj 2013 blev en finfin börsdag för likvid18 porföljen. :)
DORO +6,65%
Balder   -0,95%
Vitrolife +2,69%
---------------------
             +3,22%

Men nu jäklar har jag skjutit på matteplugget tillräckligt länge! Hörs imorgon mina bloggläsare(uppskattat antal:2st)

:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar