tisdag 21 maj 2013

Lååång skoltisdag

Tjena jena ena na a

Åkte hem ifrån skolan så sent som kl 20:00 idag, 11 timmar i skolan alltså. Det kan man kalla en lång skoldag. Detta på grund av de massor av prov och inlämningsuppgifter som ska göras.
Slog vad med den person som jag anser är mest haj på matte i klassen, att jag skulle få bättre betyg än henne på nationella provet (som är nu på torsdag). Återkommer med det resultatet!! Så det blev att nöta Ma 2b istället för poker.

Trots detta fick jag in 80min poker ändå, slutade 350kr upp. All mattepluggande betalade av sig alltså :)

Likvid18 portföljen förblev oförändrad idag (eller ja, +0,12%).

Imorgon blir det ännu mer mattepluggande och ännu mindre annat!
Men nu måste jag skynda mig till sängen innan jag börjar tugga fradga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar