torsdag 23 maj 2013

Matteprov och backdag

Watsapp!

Haft en minst sagt utmattande dag i skolan idag iom provet i ma 2b. Jag är INTE nöjd med min prestation, så det blir spännande att få veta resultatet om några dagar.
Nu är det bara att bryta ihop och ladda om till en grövre kaliber, Ma 3b nationella på torsdag nästa vecka! Men vafan, det är ju lov om mindre än 3 veckor!


POKER 
 
Det var 2-3 timmar slöpoker som inte gick så bra, låg runt nollan efter 2 1/2 timmar, sen kom det en 600kr pott där jag var 70% favorit när pengarna åkte in, hans färg satt och jag förlorade. I min besvikelse så reggade jag mig till en turnering för 200kr och den gick inte särskilt bra den heller. Så det blev ett back på 500kr idag.

AKTIER

Börsen rasade 2,3% idag, och det gjorde min portfölj också med 1,5%. Men detta hade jag väntat mig nästan, tiden var inne för en börsdag i mol. :)


Förkylda människor har någon slags dragningskraft till platserna bredvid mig i klassrummet när det stundar viktiga veckor.. Så en förkylning i mig är tyvärr på väg att bryta ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar